بهترین رستوران های خمینی شهر ✅🍕

1403-05-17
0 دیدگاه
سرو پیتزا مخلوط در فست_فود و سوخاری آسمان، یکی از بهترین رستوران های خمینی شهر اصفهان 94895798437034

آیا نام مشهورترین و بهترین رستوران های خمینی شهر را می دانید؟

اگر در خمینی‌ شهر اصفهان به دنبال رستوران‌ ها و فست فودهای درجه یک هستید که غذاهای باکیفیت و خوشمزه ارائه می‌دهند، اینجا فهرستی از بهترین رستوران‌ های خمینی ‌شهر اصفهان برای شما آماده کرده‌ایم. با مطالعه این فهرست، می‌توانید با هر یک از این رستوران‌ها و فست فودها به صورت مختصر آشنا شوید و در انتخاب‌های بعدی خود، تجربه بهتری داشته باشید.


✅ بهترین رستوران های خمینی شهر اصفهان

اگر به دنبال تجربه غذاهای خوشمزه و باکیفیت در خمینی ‌شهر اصفهان هستید، اینجا چند رستوران و فست‌فود برتر را به شما معرفی می‌کنیم:

بیرون بر قائم

بیرون بر قائم با انواع غذاهای ایرانی، یک رستوران عالی در خمینی‌ شهر اصفهان به شمار می‌ آید. چلو کباب کوبیده گوشت، چلو جوجه کباب مخصوص، چلوکباب کوبیده مرغ، خوراک مرغ سس‌پز، خورشت قورمه‌ سبزی و قیمه از جمله غذاهای باکیفیت این رستوران هستند.

سرو زرشک پلو و ته دیگ در یکی از بهترین رستوران های خمینی شهر 486587465483

رستوران غذای دستپخت

برای چشیدن یکی از بهترین کباب‌ های بریانی اصفهان، رستوران کباب بریانی غذای دستپخت در خیابان نبوی منش خمینی‌ شهر را فراموش نکنید. طعم بی‌نظیر بریانی‌های این رستوران برای همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

فست فود خلیج فارس

در بین بهترین رستوران های خمینی شهر، فست فود خلیج فارس جایگاه ویژه‌ای دارد. این فست فود در خیابان کهندژ، بلوار میردامادی واقع شده و به دلیل کیفیت بالای غذاها و رضایت مشتریان، همیشه پر از مراجعین است.

پیتزا همبرگر تیک

اگر به دنبال همبرگرهای خوشمزه و منحصر به فرد هستید، پیتزا همبرگر تیک در خمینی‌شهر گزینه ایده‌آلی است. این پیتزا فروشی بین شایسته و حکیم قرار دارد و علاوه بر طعم عالی، قیمت‌ های مناسبی نیز دارد که تجربه شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

رستوران نقش جهان، یکی از بهترین رستوران های خمینی شهر اصفهان

یکی از رستوران‌ های درجه یک در خمینی‌ شهر اصفهان، رستوران نقش جهان است که در خیابان الغدیر واقع شده است. این باغ رستوران فضایی عالی دارد و منوی غذایی آن نیز به اندازه کافی متنوع و جذاب است. باغ رستوران نقش جهان برای برگزاری جشن‌ها و میهمانی‌های شما نیز فضایی مناسب دارد.

سرو کباب در رستوران کته کبابی کالج، یکی از بهترین رستوران های خمینی شهر486587465483


✅ بهترین رستوران های سنتی و سفره‌ خانه ‌های خمینی ‌شهر اصفهان

در خمینی ‌شهر اصفهان، رستوران ‌ها و سفره‌ خانه‌ های سنتی زیادی وجود دارند که تجربه‌ای بی‌نظیر از غذاهای خوشمزه و باکیفیت را برای شما فراهم می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین‌های آنها می‌پردازیم:

سفره‌ خانه سنتی اشراف

یکی از بهترین مکان‌هایی که در خمینی ‌شهر می‌توانید تجربه کنید، سفره‌ خانه سنتی اشراف است. خوراک مرغ سس‌پز این سفره‌خانه بسیار معروف است و توصیه می‌کنیم حتماً سینی مخصوص چهار نفره یا دو نفره آن را نیز امتحان کنید.

سرو غذای سفره خانه ای در بهترین رستوران های خمینی شهر 4875489369543

تهیه غذای ترنج

رستوران سنتی ترنج در خیابان بسیج خمینی‌ شهر، به دلیل غذاهای عالی و کیفیت بالای مواد اولیه‌ای که در آنها به کار می‌برد، بسیار محبوب است. علاوه بر این، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه این رستوران در مقایسه با دیگر رستوران‌های خمینی‌شهر، یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید.

تهیه غذای زیتون

تهیه غذای زیتون در خیابان یزدان پناه شرقی خمینی‌ شهر واقع شده است. در این تهیه غذا، می‌توانید انواع و اقسام غذاهای سنتی اصفهان را سفارش دهید و از طعم خانگی و درجه یک آنها لذت ببرید.

غذای بیرون بر آهو

غذای بیرون بر آهو در خمینی‌ شهر اصفهان، غذاهای اصیل ایرانی و سنتی اصفهانی بسیار خوشمزه‌ای عرضه می‌کند. جوجه و کباب‌های خوشمزه این رستوران بیرون‌بر زبانزد هستند.

سرو قورمه سبزی با ته دیگ سیب زمینی در رستوران سنتی ،یکی از بهترین رستوران های خمینی شهر 48658746548


✅ بهترین رستوران ‌ها و فست ‌فودهای خمینی‌ شهر اصفهان

خمینی‌ شهر اصفهان پر از رستوران‌ ها و فست‌ فودهای باکیفیت است که تجربه‌ای بی‌نظیر از غذاهای متنوع و خوشمزه را به شما ارائه می‌دهند. در اینجا تعدادی از بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

فست فود کاکامی

فست فود کاکامی در خمینی ‌شهر اصفهان، بین محله نو و ۳۴ واقع شده است. خانه تاریخی سرتیپ امینی نیز در فاصله کمی از این فست‌فود قرار دارد. توصیه می‌کنیم اگر تاکنون طعم عالی پیتزاهای فست فود کاکامی را تجربه نکرده‌اید، حتماً در اولین فرصت از این فست‌فود بازدید کنید و یک تجربه بی‌نظیر برای خود بسازید.

سرو کوکتل سوخاری شده با سس های مختلف در یکی از بهترین رستوران های خمینی شهر اصفهان 8457746385946

فست فود کلبه

یکی از فست‌فودهای برتر خمینی‌ شهر، فست فود کلبه است. فضای جذاب این فست‌فود و منوی متنوع آن، هر یک به نوبه خود جالب توجه هستند. اگر هوس یک پیتزای خوشمزه کرده‌اید، منوی عالی این فست‌فود منتظر شماست.

فلافل یاس

فلافل یاس یکی از فلافلی‌های پرطرفدار خمینی‌شهر اصفهان است. ساندویچ فلافل این مکان با ترشی مخصوص، طعمی بی‌نظیر دارد و در عین حال ارزان قیمت است. اگر به دنبال یک ساندویچ فلافل درجه یک هستید، حتماً فلافل یاس را امتحان کنید.

فست فود هات کیک نیک شام

فست فود هات کیک نیک شام در خیابان جمهوری اسلامی خمینی‌ شهر واقع شده است. این فست‌فود با پیتزاهای خوشمزه و طعم‌های جدید و جذاب خود معروف است. علاوه بر این، قیمت منوی هات کیک نیک شام در مقایسه با دیگر فست‌فودهای ناحیه مناسب‌تر است.

فست فود فانوس

فست فود فانوس یکی دیگر از بهترین رستوران های خمینی شهر است. پیتزا مرغ و قارچ ایتالیایی این فست‌فود بسیار خوشمزه است و توصیه می‌کنیم حتماً پیتزا مخصوص فانوس را نیز امتحان کنید.

پیتزا یلدا

پیتزا یلدا در خمینی‌ شهر اصفهان فضایی صمیمانه و دنج دارد و غذاهای فست ‌فودی آن با طعم و کیفیتی مناسب عرضه می‌شوند. همچنین امکان سفارش آنلاین از این فست‌فود وجود دارد، بنابراین اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارید، می‌توانید به راحتی از خدمات آنلاین آن استفاده کنید.

بیرون بر سرآشپز

بیرون بر سرآشپز در خیابان شهید فهمیده خمینی‌ شهر، غذاهای سنتی ایرانی با طعم خانگی ارائه می‌دهد. اگر به دنبال سفارش غذای ایرانی سالم و با طعم خانگی هستید، بیرون بر سرآشپز بهترین انتخاب است. قیمت منوی این رستوران بیرون‌بر نیز بسیار مناسب است.

سرو دیس کباب در یکی از بهترین رستوران های خمینی شهر 486587465483

آش و حلیم آبادان

اگر در خمینی‌ شهر هوس آش یا حلیم کرده‌اید، آش و حلیم آبادان در میدان ۲۲ بهمن، مکان عالی برای خرید یا سفارش این غذاها است. انواع آش رشته، شله‌قلمکار و … در این آش‌فروشی با طعمی عالی ارائه می‌شوند و انتظارات شما را برآورده خواهند کرد.

تهیه غذای سفیر

تهیه غذای سفیر نزدیک به بلوار شهدا در خمینی‌ شهر واقع شده است. این تهیه غذا فاصله کمی از موزه مردم‌شناسی جوی‌آباد قدیم دارد و می‌توانید قبل از مراجعه به رستوران، از این موزه نیز بازدید کنید. غذاهای تهیه غذای سفیر با تنوع بالا و کیفیت خوب، شهرت خوبی در خمینی‌شهر دارند.

فینگر فود کیمیا

فینگر فود کیمیا از جمله فست‌فودهای پرطرفدار در خمینی‌شهر است که اسلایدر گوشت و مرغ آن با طعم خوشمزه و قیمت مناسب عرضه می‌شوند. نظرات مشتریان درباره این فست ‌فود بسیار مثبت است و مدیریت آن در مسیر کسب رضایت مشتریان قدم‌های خوبی برداشته است.

فست‌ فود و سوخاری آسمان (Sky)

فست‌ فود و سوخاری آسمان در خمینی‌ شهر با داشتن پیتزاهای خوشمزه و مرغ سوخاری اسپایسی جذاب خود، شهرت دارد. این فست‌ فود همیشه مشتریان زیادی دارد و در روزهای آخر هفته و تعطیلات برای خالی شدن میزها، باید کمی منتظر بمانید.

سرو پیتزا مخلوط در فست_فود و سوخاری آسمان، یکی از بهترین رستوران های خمینی شهر اصفهان 94895798437034


✅ بهترین کبابی های خمینی ‌شهر اصفهان

خمینی‌شهر اصفهان دارای رستوران ‌ها و فست‌ فودهای متنوعی است که تجربه‌ ای لذت‌بخش از غذاهای خوشمزه و باکیفیت را به شما ارائه می‌دهند. در اینجا یکی از بهترین‌ ها را به شما معرفی می‌کنیم:

کباب و بریانی مهتاب (محب)

یکی از کبابی‌ های شناخته شده و قدیمی در خمینی‌شهر اصفهان، کباب و بریانی مهتاب یا همان محب است. این کبابی در صفائیه قرار دارد و بریانی‌های خوشمزه آن طرفداران زیادی دارند.

سرو دیس کباب در رستوران محب، یکی از بهترین رستوران های خمینی شهر 486587465483


✅ سایر رستوران های خمینی شهر در جدول

آدرس نوع رستوران نام رستوران
استان اصفهان، شهرستان خمینی‌شهر، الغدیر، بین شاهچراغ و بهاران ۱۴ باغ رستوران باغ رستوران نقش جهان
استان اصفهان، شهرستان خمینی‌شهر، شهید سلیمانی، گل شب‌بو، شقایق رستوران باغ رستوران خواجو
استان اصفهان، شهرستان خمینی‌شهر، الغدیر، نرسیده به یاس ۲۶ کباب بریان باغ رستوران شادی
خمینی‌شهر، الغدیر، نشاط رستوران Jazireh Restaurant karteman
اصفهان، شهیدان تیموری، نبوی‌منش، گلخانه ۲ رستوران باغ رستوران شاهو
استان اصفهان، شهرستان خمینی‌شهر، گل‌ها رستوران باغ رستوران باغچه بهشت
خمینی‌شهر، آیت‌الله نجفی رستوران پدرسالار
اصفهان، بزرگراه امام خمینی، بسیج رستوران رستوران سه کاج
استان اصفهان، شهرستان خمینی‌شهر، الغدیر، ۱۶۱ رستوران باغ تالار ضیافت (نجمی‌پور)

سرو غذاهای ترد و کبابی رستوران تراس دی دی، یکی از بهتر رستوران های خمینی شهر 4875485784948

ارسال دیدگاه