بهترین و معروف ترین خیابان های اصفهان 🚋| مشخصات کامل + آدرس 🚌

1403-02-25
0 دیدگاه
خیابان های زیبا و معروف اصفهان 4638746387

خیابان های اصفهان مجموعه‌ای زیبا و دل انگیز از جاهای دیدنی اصفهان به شمار می روند. در این شهر، هر خیابان و هر محله دارای تاریخ و شخصیت خاصی است که برای بازدیدکنندگان جذابیت دارد. اصفهان شهری است با تاریخ طولانی و فرهنگ غنی که تلاش برای کشف همه جاذبه‌هایش هیجان‌انگیز و مفید است. به همین دلیل، در ادامه به معرفی برخی از برجسته ترین و معروف ترین خیابان های اصفهان می‌پردازیم تا شما را در سفر به این شهر راهنمایی کنیم.

پیاده روی در پیاده روهای زیبا و دلفریب خیابان های اصفهان 4185374387


لیست بهترین و معروف ترین خیابان های اصفهان

1. خیابان هشت بهشت اصفهان

خیابان هشت بهشت اصفهان یکی از معروف‌ترین مکان‌های این شهر است. زیبایی این خیابان، با پوشش گیاهی متنوع و جو بزرگی که در امتداد آن قرار دارد، محبوبیت آن را دوچندان کرده است. این خیابان در غرب اصفهان واقع شده و به دلیل نزدیکی به کاخ هشت بهشت به این نام معروف شده است. در این خیابان، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی فعالیت می‌کنند، همچنین هتل‌های مختلفی نیز در این منطقه واقع شده که از جمله آن‌ها می‌توان به هتل سپاهان اصفهان اشاره کرد. این هتل‌ها گزینه‌های بسیار مناسبی برای اقامت گردشگران در اصفهان محسوب می‌شوند. (برای مشاهده آدرس روی این لینک کلیک کنید)

نمایی دور و دلربا از خیابان هشت بهشت اصفهان 41534874687

2. خیابان چهارباغ

یکی دیگر از خیابان‌های معروف اصفهان، خیابان چهارباغ است. این خیابان قدیمی به دوران صفویه بازمی‌گردد و یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی اصفهان است. چهارباغ شامل چهار خیابان مختلف است: خیابان پایین، خیابان بالا، خیابان خواجو و خیابان عباسی. این خیابان نیز همچون خیابان هشت بهشت، دارای انواع مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌هاست که باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است. (برای مشاهده آدرس روی این لینک کلیک کنید)

پیاده روی مردم در پیاده رو خیابان چهارباغ اصفهان 415347387

3. خیابان عباس آباد

در این خیابان، با چنارهای بالا و خانه‌های ویلایی زیبا، لحظاتی پر از آرامش را تجربه خواهید کرد. با گذراندن از این مسیر، به زیبایی‌های 90 ساله این منطقه نزدیک‌تر خواهید شد. هتل پارت اصفهان نیز از جمله اقامتگاه‌های معتبر در این خیابان است که امکانات رفاهی خوبی را ارائه می‌دهد. (برای مشاهده آدرس روی این لینک کلیک کنید)

خیابان عباس آباد زیبای نم زده از باران در اصفهان 4358478734

4. خیابان مشتاق

یکی از خیابان‌های گران و لاکچری اصفهان، خیابان مشتاق است که به سه بخش اول، دوم و سوم تقسیم می‌شود. واقع در مجاورت زاینده‌رود، این خیابان زیبا جذابیت خاصی دارد. پیشنهاد می‌شود که حتما از پارک مشتاق نیز دیدن کنید و لذت چشم‌انداز زیبای رودخانه و فضای سبز آن را تجربه کنید. هم‌چنین، اقامت در این خیابان با انتخاب هتل های این منطقه، تجربه‌ای لاکچری و شگفت‌انگیز خواهد بود. (برای مشاهده آدرس روی این لینک کلیک کنید)

تابلو و عبور خودرو ها از خیابان مشتاق اصفهان 41743748746

5. خیابان ملاصدرا

خیابان ملاصدرا، یکی از لوکس‌ترین خیابان‌های جنوبی شهر اصفهان است که به دلیل موقعیت مکانی مناسب و زیبایی طبیعی اطرافش، جاذبه‌ای برای بازدیدکنندگان شهری و گردشگران است. این محله دارای فضای سبز و آب و هوایی آرامش بخش است و امکان دسترسی آسان به مراکز خرید، مترو و ادارات دولتی را فراهم می‌کند. (برای مشاهده آدرس روی این لینک کلیک کنید)

پاییز دلفریب در خیابان ملاصدرا اصفهان 1543574374

پارک جنگلی ناژوان

یکی از تفریح‌های بی‌نظیر در اصفهان، بازدید از پارک جنگلی ناژوان است. با فاصله کمی از خیابان ملاصدرا، این پارک فرصتی عالی برای گذراندن وقت به همراه خانواده یا دوستان در فضای سبز و آرام ارائه می‌دهد. از این پارک می‌توانید بهره ببرید و از فعالیت‌های متنوعی مانند پیاده‌روی، پیک‌نیک و بازی‌های فراوان بهره‌مند شوید. (برای مشاهده آدرس روی این لینک کلیک کنید)

پارک جنگلی ناژوان از اماکن تفریحی در یکی از خیابان های اصفهان 463874687


سخن پایانی

اصفهان، شهری با تاریخ فراگیر و فرهنگی غنی است که خیابان‌هایش نیز همچون رگ‌هایی در بدن شکل می‌گیرند، از آنجایی که به هر کدام از آنها نگاهی انداخته شود، تاریخ و فرهنگ شهر را به یاد می‌آورند. شهر اصفهان، پایتخت سابق ایران در دوران‌های گذشته، بنا به همین دلیل خیابان‌هایی دارد که علاوه بر زیبایی معماری، حاوی ارزش‌های تاریخی و فرهنگی هستند.

پاییز دلربا در عابر پیاده خیابان های اصفهان 41538463874

 

ارسال دیدگاه